Морські акварелі

Море.
Що ти робиш зі мною...
Ти крадеш мої ночі і дні,
кличеш до себе,
надворі зимно,
та біля тебе
мені пахне весною та мріями,
біля тебе я подумки з Паустовським,
поглядом десь за обрій,
далеко за горизонт.
Море.
Моє знеболювальне та снодійне.
Просто приходити до тебе, коли зле.
Дякую тобі за твої очікування.
Як добре,
що ти є.


© Copyright: Власенко Наталия, 2014
фото: Інга Гезалян

Море.
В цій бірюзовій хвилі й натхненні вітри не можна не закохатись.
Ніколи не втомлюєшся від цієї безодні свіжості та заспокійливого шуму.
Так, море, ти – моє заспокійливе,
Моє знеболювальне та снодійне,
Лагідні весняні обійми та холодні зимові вітри.
Ти – мій ідеальний background для кави та роздумів,
Мій щоденний перфоманс,
Моя порція натхнення щодня й на все життя.
Ти – моя близькість та моя самотність,
Та сама «морська самотність», про яку писав Паустовський.
Море.
Бірюзові,
Оливкові,
Аквамаринові,
Акварельні кольори.
Готова безкінечно вдивлятися в твої
Глибини.


© Copyright: Власенко Наталия, 2014

фото: Наталя Власенко (м.Урануполі, п-ів Афон)


Комментарии